Parker is a hot-headed young man sent to a psychiatric facility to avoid prison time. Upon arrival, he finds himself among a group of boys who’ve been bruised by life and forgotten by society. At first, the center seems safe - a second chance. But beneath its welcoming façade lies a brutal regime, where extreme treatments and violent methods are the norm. As the boys begin to understand the true nature of the institution, Parker must rally them to plan an escape - not just to get out, but to survive.