After a young woman's death by overdose, the drug squad get into action and arrest Marc, a twenty-two-year-old dealer who lives with his mother. During his arrest, the police find the drugs that have caused the young woman's death. The case comes to court. Marc is accused of manslaughter and drug trafficking. The sentence is harsh: ten years imprisonment.