Gergö lives in autarky with his two sisters, Julie and Nina. Cut away from the world and isolated on an island in the middle of the ocean, the three spend their time getting high indefatigably. They share their life with the corpse in decomposition of Liza, the former love of Gergö. Exhausted by the behavior of their brother, both sisters plot with Lino, their only link with the outside world. But David is warned by Liza's strange appearances who reveals to him the bad intentions of his sisters.