Along a long-forgotten road, the O’Reillys live in a rundown trailer stranded in the middle of the fields. Pa’, Lisa, and their ten children weather the seasons in their tin castle, heirs to a way of life on borrowed time. Under threat of eviction, their tenuous balance falters, yet – steadfast in their tradition – they resist. The children laugh, the dogs bark, the trailer holds on – but for how long?