After her grandmother’s passing, Alma travels to Greece in order to find the missing piece of a jewel, given to her by her relative before her death. During this initiatory journey in her grandma's footsteps, Alma shall go not only through the grieving process, but eventually find another missing piece: the one tied to her desire for life.