Ouzin, Baba and Sémou, longtime friends and retired, never miss their daily coffee meetup. But every year, in April, Sémou is haunted by the loss of his first love. One afternoon, as Ouzin and Baba grow concerned about their friend, Sémou doesn’t show up for coffee.