A remote building site in a swamp zone. Six seasonal workers: Old Emir with a mustache; stocky José who moans all the time; chubby Ugo, a bit of a blockhead; swarthy Emiliano, so calm, so slow; raw-boned Peruvic, always starving and afraid; tetchy Marko who exudes restrained power and aggressiveness. They live there, with no privacy, in the middle of nowhere. Dug up mud and earth on one side, murky canal water on the other. And morning, afternoon, and night, they live off fish soup, while talking to each other, with despair and delight, about recipes of greasy chips and stuffed pork balls. But this difficult situation may change because Marko has an idea. By going in together, they could buy a piglet that they could fatten up on the scraps and leftovers.