Adèle, a thirty years old woman decides to contact Vidal, a musician she admires. He answers and she’s surprised. Messages are exchanged, a date is arranged. Adèle goes to the met, radiant with joy, but also worried : there’s a detail she forgot to mention, she’s pregnant.