Moussa is a professional con artist who’s been in a relationship with his partner-in-crime Tania since his teens and who infiltrates the contemporary art scene to steal a Dogon mask. His target is Awa, a gallerist tasked with returning the work to Mali. Torn between his connection with Awa and his plans with the love of his life, Tania, there’s one thing Moussa must focus on at all costs: not falling in love...