No one has ever seen a skateboarder at this skatepark in the Loiret, region of France. At first glance, this place away from the village is deserted. But if you hang around for a long time, you can enter in the kingdom of teenagers, an empire without adults where relationships are made and broken following the rhythm of the seasons.