Petar is my brat, which is a Serbian word that means both cousin and brother. In adolescence age we've lost sight of each other. I've just known that he had to exile himself from his country. Nowadays he lives and works in a Factory in the suburbs of Munich far away from his mother and his country. So I suggested them to join me at my home in Corsica for a new reunion, where the landscapes made me thinking of my childhood Serbia.