Immersed in the warm darkness of a summer night, the streetlights of Ottignies illuminate cars floating in the air. The next day, a crop circle in the shape of an hourglass appears on the Place du Centre, now a car park. Two pelota teams face off there, bringing traffic to a complete standstill.