The village is deeply divided: some support the endeavor, while others vehemently oppose it, led by defiant mayor Floriane Bourdieu. As Floriane fights to stop the project, she becomes the target of shadowy threats. In this high-stakes battle, the cost of resistance may be far greater than she ever expected.