After brushing with death during a stakeout, Jeff, a seasoned cop from the Anti-Crime Brigade (BAC), wakes up from a coma with the ability to communicate with animals. Now, Jeff is no longer just a regular police officer: with the help of his new feathered, furry, and scaly allies, he solves complex cases and reinvents himself, both as an exceptional cop and as a father seeking redemption.