1609, in the Basque Country. Descended from a long line of abortionists and healers, three sisters see their lives threatened by the arrival of Judge Pierre De Lancre in the region. Hostile and terrified by women's freedom and knowledge, he will lead what will be one of the deadliest witch hunts in France.