After suffering a bad fall, Noémie wakes up in a hospital room where she discovers that she has been in a coma for six months... and that she is pregnant! The situation is all the more stressful because she has no idea who the father of the child might be: Olivier, her fiancé, with whom she had argued the week before her accident, or... Yann, her ex, into whose arms she fell back into out of spite that same week?