Paul has everything to be happy: a good situation, a devoted woman and an adorable girl in an architect's comfortable villa. It is the summer and this Sunday, he longs only to sit by the edge of his swimming pool, to relax in front of the tennis final. Only here is: Paul feels oppressed by an invisible evil which eats away at him.