Five years have passed for Olivia Alessandri. Having come to terms with her troubled past, she has opened a law firm in Nice with one credo: to defend lost causes! What she did for herself a few years earlier, she now does for others. Flirting with the limits, she is ready to do anything to defend these women and men for whom she is a last resort. Each of her cases becomes a real chess game that she plays to bring justice to those whom justice has betrayed...