Robin, 23 years old, lives with his aunt in south of France. To make a living he babysits Victor, 11 years old. When he’s not working, Robin trains for his secret passion: Parkour. A real « alley cat » he jumps from rooftop to rooftop with striking agility and grace. As Robin takes revenge on Lawrence, a local mafia boss, Victor films him. The video of him using his climbing skills is an internet buzz. A hero is born. Robin will have to live up to the super hero role he created. He now has to face his destiny.