Vincent, a slightly depressive thirty-something, feels society owes him interest and damages for pain and suffering. And in true “if you want something done properly, do it yourself” style, he tries his hand at holding up an armoured truck. It’s a cunning plan, a noble cause, and love awaits once the deed is done. But has Vincent bitten off more than he can chew by choosing the unsettling Gaby Rocket as his accomplice?