At fourteen, Lila dreams of joining the middle school girls' soccer team. With no support from her parents, she relies on her beloved older brother Nolan. Having just come of age, he finds himself at a crossroads, facing legal problems. On the day of the soccer team tryouts, Lila faces yet another failure on her mother's part and ends up with her four-year-old sister Romy on her hands.