Benjamin Lepic, known as ‘Carrot Top’, owes his nickname to his hair colour and freckles. His mother has made the little redhead her scapegoat. As for his father, he only spends time with his children on weekends. Aware of the fate reserved for his youngest son, Mr Lepic invites him on a fishing trip. But Mrs Lepic has no intention of letting Carrot Top go so easily...