It’s summer, Ferdinand has no money, and the Olympic Games are taking over Paris. With a bin bag in hand, he roams the crowded stands of the Stade de France, picking up rubbish left behind by euphoric fans. At night, he meets up with Juliette, his only friend, to play music in a basement. Together they tinker with songs that one day they might dare to show to an audience.