Despite Lise's misgivings, Claire decides to celebrate Christmas with Léon, a young maverick who claims to live outside the system. They agree to organize an anti-capitalist Christmas, refraining from spending a single penny. Meanwhile, Mathias delivers gifts as Santa Claus for a well-paid temp job.