Grégoire Dupin is completely broke. In despair, he finds a last two-euro coin in his pocket: his final chance? He plays the lottery and wins the jackpot: this will grant him access to the superpower of money. Luxury car, chat with his banker, glamorous party where beautiful women vie for his affections. But it was all just a dream: luckily, he still has the unwavering love of his female dog. He then discovers that everything else is superfluous!