Since his father died when he was a child, Simon has lost his balance, both literally and figuratively. His biggest dream is to become a mailman, but unfortunately, he doesn't know how to ride a bike. One fine day, he gets hit by Rose. Will this encounter have such an impact on him that it will enable him to fulfill his dream?