When a clumsy police officer is assigned a highly sensitive undercover mission, he doesn't expect to have to transform himself into a woman to infiltrate a terrifying gang of female warriors led by the fearsome “Tonton.” Maxime dreamed of becoming an undercover agent... Lupita is going to make his dream come true!