Allen is unable to get over his relationship with Jenjira and isolates himself from his social and professional life. To remedy this separation, he acquires a device that allows him to pilot dreams. Allen lives and relives the lost moments with his beloved, between Bangkok and Paris. He explores the dark side of this new technology and its use in everyday life. Anita, the artificial intelligence of this device, will act like a drug, between pleasure and dependence.