Lovely Françoise agrees to participate in an experimental space launch. When she returns to Earth, she discovers that 25 years have elapsed and she has remained virtually untouched by the passage of time while those left behind have aged dramatically. Françoise's lover Robert determines to go into space as well so that he and Françoise will be the same age.