Marie is one of her kind. While the other girls are after gold, diamonds and jewels, she swears by ... poverty! She does not remain the companion of a banker too long for obvious reasons. But when she can be the muse of a poor music composer it is fine by her. Unless the musician becomes too famous...! Then, she leaves him! But maybe not forever... He can fall into poverty again, can't he?