Charles Walter, a forestry contractor, has helped Noël Portal to start a new life. When Victor, the new foreman and Charles'wife's lover, is found murdered, everything points to the guilt of the deceived husband. To save his benefactor, Noël decides to accuse himself of the the crime. He is condemned to death...