A dam is under construction in the Pyrénées mountains. All the workers only have eyes for pretty, sensual Clara, the canteen waitress. And what she exchanges with many of them is more than just looks, this is for sure. Nevertheless, despite her frivolity, Clara falls truly in love with Tonio Borelli, the site foreman. The latter takes her to Paris and they marry. But Clara soon realizes that the call of the flesh still consumes her...