A young garage owner, Henri, whose business is not going well, fixes lovely Gloria's car on the road. She suggests he let part of his garage to her friends. After taking advice from his wife, he accepts but it does not take him long to realize it's a mistake. Gloria seduces him, compromising photographs are taken and his tenants, who are in fact gangsters, blackmail him: he lets them "do their job" or his wife will see the pictures. The criminals intend to stage a hold-up, and Henri cannot stop them. However, after his best friend 's death, he will pull himself together.