When Nadia, his unfaithful mistress, breaks up with him, Patrick Lambert decides to kill himself. But before he reaches the point of no return he is stopped in the act by Camille, a burglar who has just broken into his house. Thanks to him and also to Rosita, Camille's girlfriend who falls for him, Patrick forgets his gloomy thoughts. It is the beginning of a series of crazy misunderstandings and adventures.