In Jacmel, on Haiti’s southern coast, the sea, the churches, and the spirits shape the daily life. Marie-Madeleine is a free woman. She makes her living as a prostitute and spends her nights defying the rules of those who claim to save souls. When her path crosses Joseph’s, a young believer involved in an evangelical community, a relationship blossoms between these two opposite beings. As Joseph’s faith begins to waver, Marie-Madeleine draws him into a world where desire, belief, and the quest for freedom open up a space where everything can be reinvented.