My Sister’s Room takes place in Justine’s bedroom. The camera almost never leaves these four walls — and neither does she. The space feels suffocating at times, and familiar and safe at others. This is where Justine scrolls, laughs with friends, avoids school, discusses dating habits, and cries when opening up about her state of mind. Subtle shifts, like getting dressed or cleaning her bedroom window, signal that she could be having a better day. Made by Justine’s sister, this intimate and sober portrait reveals her inner world with patience and love, exploring depression, anxiety, and sexual boundaries.