"Véronique", directed by Tom Volf ("Maria by Callas") is an intimate portrait of French singer-songwriter Véronique Sanson, told entirely in her own voice through rare archival footage, personal films, and iconic performances. From her love story and early career with Michel Berger to marriage with American rock star Stephen Stills, exile in America, and return to France, her songs serve as diary and confession—revealing a woman both radiant and melancholic who turned her life into unforgettable music.