Albert Camus died 60 years ago. We miss him. It is no coincidence that so many defenders of individual freedoms around the world today claim him as their inspiration. In Hong Kong, Chile, and Lebanon, protesters wave his portrait. His Facebook and Instagram accounts are followed by more than two million fans. Faced with populist and authoritarian threats, human rights activists, artists, and rebels of all generations are reclaiming this iconic figure of democratic culture. Winner of the Nobel Prize in Literature in 1957, Camus, who remains one of the most widely read French-language writers in the world, is more relevant than ever.