Debilitated by the death of his father, 22-year-old Maxime suddenly decides to leave his provincial hometown, his mother and two sisters, to look for work in Paris. Sales assistant, waiter, dishwasher, any job will do. But with no qualifications, he knows the odds are against him. Ready to do anything to support his family, the naive young man gets mixed up in prostitution.