Mado, a fierce pistolera, rides her bicycle through a wild country, a Provencal far west, followed by her two trusty sidekicks. She receives a new mission : to escort Eisabèu, who just murdered her own husband, for a last pilgrimage so the widow prays for her victim's soul.