Poyo and Amandine meet in a bar in the middle of the night. Their conversation gives rise to a desire for insurrection. Then a convertible arrives at high speed, carrying Démétrius and Sweetie, a couple of madmen for whom the evening is just beginning. They embark on a road trip from which no one will escape unscathed. As they burn out one traffic light after another, a climate of disorder and insecurity sets in. Nothing seems able to stop them.