Laura, a teenager obsessed with soccer, arrives in an isolated mountain town controlled by the local palm oil mill to start a family with her mother’s new boyfriend. In her attempt to start a soccer team, she discovers that there is a forest-dwelling beast there that has killed several women, the most recent being 35-year-old Ceci. Through a mystical journey she explores the underlying forces that resist the intrinsic violence and manages to give the town one last farewell with Cecilia.