Edouard Bergeon (“In the Name of the Land”) immerses us in the life of Jérôme Bayle, a charismatic farmer from southwestern France and a national figure in rural life. With humor and tenderness, he paints a sensitive portrait of French family farming today and those who are fighting to keep it alive.