Mu Yi, 14, lives on a Chinese secluded mountain, forbidden to men. With her two friends, she encounters an opera troupe renowned for The Handsome General play. As she invites them to perform in her village, an angry Spirit awakens. To restore balance, Mu Yi embarks on a life-changing journey through old China, uncovering the secrets of love, courage and self-made destiny.