In a village of northern Spain, Jeanne tries to rebuild her life with Daniel, who knows nothing about her troubled past. One day, Mateo, Jeanne’s six-year-old godson, mysteriously disappears... In order to escape the police, who instantly suspect her, Jeanne flees to France and hides out in the community where she grew up, led by Marc. Refusing to believe that the woman he loves is guilty, Daniel will do everything in his power to find her before the police do.