Germany, September 2014. A Syrian refugee camp has opened on the outskirts of Berlin. Visual artist and filmmaker Ammar al-Beik has a cubicle assigned to him for seven months and, in order to survive here, he has to film, document, and rebel against the conditions of life in exile, and also against the established rules of documentaries and features. His phone camera is always switched on; he transforms his tiny room and the entire dismal compound into a universe with its own laws.