65,000 tweets. 214 million followers. Hundreds of millions of likes. What does Elon Musk’s X profile reveal? How did the world’s richest man evolve over 15 years of tweets to become the leading global influencer? Once not the figure we know today, Musk has become Donald Trump’s best ally, a powerful voice for conspiracy theorists, and a major source of misinformation. He has changed alongside the platform he now owns—and with him, a part of the world has followed. His account also mirrors the network’s shift: once the go-to space for political discourse, now increasingly abandoned by key voices and media. Today, Musk can shake up global news with a few words—just by hitting “publish” on X.