The series takes us on a journey where passionate men and women are finding inspiring solutions to protect their land as it faces multiple threats. Filmed in 31 locations over the course of four seasons, blending ground-level images with stunning aerial views, the series invites us to travel, to contemplate, and to question our relationship with the living world.