Raphaël Balthazar has it all. He's a forensic pathologist. He's also the youngest director of the IML (Institut médico-légal) in Paris. He's as charming as he is baffling. Quite simply, he's as gifted as he is irreverent... But there's one thing that's not quite right: he has a mind of his own, even if it means disregarding conventions and alienating people. Sounds promising!