What is the web? How does it work? What can you do on it? Can you go anywhere? Post vacation photos? Say what you think about your gym teacher on YouTube? Make friends? Download music? Mitzi and Noah, children of Generation Z, have been immersed in the digital world since birth. But they have a good way of answering them: by going straight to the source: #danslatoile!